Brev:
Vedr. grød
19. december 2014
Alder:
5 mdr.
Vedr. grød
Hej Helen
Tak for dit seneste svar vedr vand om natten. Tror dog du misforstod lidt:-) A. mangler bestemt intet ernæringsmæssigt, hun er en stor glad pige. Det drejede sig om at bryde en dårlig vane. Det er lykkes så det er godt. :-)
Jeg ammer stadig 100 pct men er begyndt at introducerer grød. Hun er dog ikke god til at holde det i munden. Det meste bliver skubbet ud med tungen!?? Hun er super interesseret i det og vil gerne smage på alt og lade til at kunne lide det. Men holde det i munden og synke det har hun svært ved - så findes der nogle tricks eller kommer det lige pludselig? Hun bliver 6 mdr D 6 jan.
Endvidere vil jeg rigtig gerne, hvis du vil forslå en dagsrytme til os i forhold til grød; hvornår og hvor meget? Og hvor meget skal jeg så stadig amme og hvornår?
Hun sover ca. 11 1/2 - 12 timer om natten og står op mellem kl 7-8 alt afhængig om hun sover kl 19 eller 20.
Grundet hendes lange natte søvn er hendes 3 lurer om dagen ofte kun mellem 40-60 min.
Hun holder sig gerne vågn 3-4 timer om dagen, er 'aldrig' sur. Men du må meget gerne sende en rytme udfra disse informationer:-)
Med venlig hilsen
Anne